close

 

We should go to sleep now,
我們應該睡了,
You should stay the night
你應該留下來過夜,
I'll be up to watch the world around us live and die
我會看著環繞我們的這個世界,生或死亡

 

Lying on the grass now, dancing for the stars
現在,躺在草皮上吧,我們向明星舞蹈
Maybe one will look on down and tell us who we are
也許有那麼一顆會墜落,並且告訴我們,我們是誰
We might fall, we might fall, we might fall, Hay we might fall
我們也許就此墜落,也許就此墜落,就此墜落
We might fall, we might fall, we might fall, Hay we might fall
我們也許就此墜落,也許就此墜落,就此墜落

 

I could join the circus, and you could sell your hair
我可以參加馬戲團,而你會賣了你的長髮
I could learn to walk the line or learn to train the bears
我可以學習走鋼索,或馴服一頭熊
Tell me are we crazy, did you like the cold
告訴我我已瘋狂,或是你染上了風寒
Tell me are you comfortable if comfortable at all
告訴我你也樂在其中,這沒有那麼難承認
We might fall, we might fall, we might fall, Hey we might fall
我們也許就此墜落,也許就此墜落,就此墜落
We might fall, we might fall, we might fall, Hey, we might fall
我們也許就此墜落,也許就此墜落,就此墜落

 

Now that we are older, I remember you.
而現在,我們已經垂垂老矣,我還記得你
Reaching out to show me all the things that I must do
伸出手,並且告訴我所有必須去作的

 

Now that we are older, I remember youth,
而今垂垂老矣,我還記得那些過往
now that we are close to death and close to finding truth
而今我們已接近死亡,卻也更接近尋找的真實
We might fall, we might fall, we might fall, Hey we might fall
我們也許就此墜落,也許就此墜落,就此墜落
We might fall, we might fall, we might fall, Hey we might fall
我們也許就此墜落,也許就此墜落,就此墜落
Sha-la la, sha-la-la, sha-la-la oh hey now
現在,墜落吧
Sha-la-la, sha-la-la, sha-la-la,
oh hey we might fall, hey now, fall
也許就此墜落,就此墜落

 

 Ryan Star-We Might Fall

Ryan Star在TW好像沒啥知名度QQ

但他歌真心好聽,這首似乎是他寫給女友的,有種很深切的痛

因為不紅到沒人翻T_T

所以我手動了 第一次翻歌詞超直白,有錯誤的地方請多多指證,感謝藤藤幫我順過語意

arrow
arrow
    全站熱搜

    周鳥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()